14 Δεκ 2017

Αλεξάνδρα Παναγιώταρου: «Ένιωσα προσβεβλημένη»-Στέλιος Κουδουναρης: «Με κανεις να αισθάνομαι βλάκας»

Σε «ξεκαθάρισμα λογαριασμών» με τον Στέλιο Κουδουνάρη προχώρησε η Αλεξάνδρα
Παναγιώταρου, στο My Style Rocks της Τετάρτης, επικαλούμενη ένα συμβάν που την ενόχλησε κατά την διάρκεια του περασμένου gala. Μετά την βαθμολογία για την εμφάνισή της, η παίκτρια ζήτησε να μιλήσει για ένα περιστατικό, προσθέτοντας ότι δεν το έκανε τις προηγούμενες ημέρες λόγω της κακής ψυχολογικής της κατάστασης από τον θάνατο της γιαγιάς της. «Ο κύριος Στέλιος είπε ότι τον κάνω να αισθάνεται βλάκας, επειδή δεν είχα ντύσει τους συνοδούς μου σύμφωνα με το θέμα. Επειδή ξέρω ότι τα κορίτσια ταλαιπωρούνται πάρα πολύ στο γύρισμα και ήμουν η τελευταία διαγωνιζόμενη, δεν συνέχισα την κουβέντα. Αλλά ένιωσα πάρα πολύ προσβεβλημένη, γιατί, γενικά, σαν άνθρωπος έχω δείξει το πόσο ευγενική είμαι. Δεν έχω φέρει ποτέ κανέναν από τους τρεις σε δύσκολη θέση. Και νιώθω ότι είναι λάθος να είμαι τόσο ευγενική, γιατί κάποιος πατάει πάνω σε αυτή την ευγένεια, δεν την εκτιμάει τόσο και εξαντλεί όλη του την αυστηρότητα επάνω μου. Εκείνη την ημέρα αισθάνθηκα πάρα πολύ άσχημα που ειδικά σε εμένα, που είμαι τόσο ευγενικό άτομο, μου είπε ότι αισθάνεται βλάκας», εξήγησε η Αλεξάνδρα. Επισημαίνοντας ότι εκτιμά και σέβεται την ευγένειά της, αλλά και πως έκανε την ίδια παρατήρηση για τους συνοδούς όλων των κοριτσιών, ο σχεδιαστής εξήγησε ότι «εσύ είπες, τρεις φορές αν δεν κάνω λάθος, ως δικαιολογία το ότι θα ντυθούμε avant-garde οι λίγοι. Και το είπες και το ξαναείπες και ένιωσα ότι προσπαθεί κάποιος να με πείσει για ένα πράγμα το οποίο δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συμβεί… Όταν προσπαθεί κάποιος να με πείσει για κάτι που δεν υφίσταται, αισθάνομαι ότι παίζει με την νοημοσύνη μου με μία δικαιολογία». «Το βρήκα προσβλητικό!», αντέτεινε η Αλεξάνδρα, με τον Στέλιο να της απαντά πως και εκείνος το βρήκε προσβλητικό, αλλά και ότι δεν υπάρχει κάτι προσωπικό, ενώ θέση πήραν και οι άλλοι δύο κριτές, που επεσήμαναν πως τα σχόλιά τους γίνονται με βάση το look που παρουσιάζουν. Η συζήτηση «έκλεισε» με την παίκτρια να επισημαίνει πως είπε όσα ένιωθε και τον σχεδιαστή να επισημαίνει πως ήταν «κουβέντα να γίνεται». http://www.peoplegreece.com/article/alexandra-panagiotarou-eniosa-prosvevlimeni-stelios-koudounaris-kanis-na-esthanome-vlakas/
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη